O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

уторак, 24. октобар 2017.

ZAFUL WISHLIST


     Zdravo svima i dobrodošli na
moj blog. Danas ću vam pisati o svima nam omiljenoj temi a to je -RASPRODAJA.

     U mom krstarenju po internetu naišla sam na još jedan sajt koji ima HALLOWEEN SALE a to je ➡️➡️➡️ZAFUL.


     Sledi ono što sam ja izdvojila da mi se svidja, a o onome što sam poručila pisaću kada bude stiglo 😀.


     Prvi artikal koji mi se svideo je rančić, posto je to sad popularno a Bogme i praktično, jer mene užasno nervira kada mi spada torba sa ramena.






     U mojoj omiljenoj boji 🖤.
Odmah mi je zapao za oko jer je ukrasen srebrnim raijsfešlusima (više mi se svidja ta kombinacija nego sa zlatnim). Svašta može tu da se stavi i što nam je potrebno i malo više onog što nam nije potrebno, tako to ide kod nas žena. Pozadi je ovakav





      Ima neki skriveni džep pozadi tako da ako neko planira da vas pokrade, a vi stavite novac tu moraće da vas zagrli pa eto nečeg lepog u tom činu 😀. Moram malo da se našilm ne znam za vas ali ja o b o ž a v a m zagrljaje.
Rančić i cenu možete pogledati klikom ovde ➡️➡️➡️Faux Leather Zipper Backpack


   
     Drugo šta sam izdvojila su ove duboke patike koje podsećaju na starke a koje su za ovo vreme sad a pritom su i trendy




     Ono što mi se kod njih najviše dopada je to što ne moraju da se pertlaju jer imaju cipzar tako da su lake za obuvanje, pogotovu za mene koja sam stalno u letu pa svoje patike navlačim bukvalno, jer nemam kad da ih raspertlavam što dovodi do brzog stradanja moje ovuće 😀. Ove su takodje na rasprodaji a vuše slika i cenu možete pogledati klikom ovde ➡️➡️➡️Eyelet PU Leather Ankle Boots 


     I za kraj nešto za hladnije dane koje dolaze a to je ovaj predivan džemper u prelepoj nijansi.




         Moderan i topao idealna kombinacija za hladne dane. Mekan, sa veoma lepim i neobicnim radom. Ima i rolku a meni se posebno dopadaju rukavi, ja mnogo volim ovaj fazon.  Svidja mi se i sto nije uzana sto nama koje smo buce odgovara. I ona je na rasprodaji mozete je videti klikom ovde ➡️➡️➡️Lantern Sleeve Pullover High Neck Sweater .


     Toliko od mene za sad o onome sto se meni ovde svidelo. Imalo je tu jos puno stvari ali da ne preteram. Hvala što me pratite. Pišite u konentariba o čemu bi ste još voleli da vam pišem i šta bi ste još voleli da znate. 


          HVALA NA PAŽNJI 😘
     



Нема коментара:

Постави коментар