O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

четвртак, 19. октобар 2017.

ROSEGAL HALLOWEEN RASPRODAJA







   Danas ću vam pisati nešto drugačiji post od prethodnih pošto ne obuhvata šminku, ali zato je jednako ako ne i više interesantna tema a to je RASPRODAJA.

   Obzirom da nam se bliži noć Veštica, pa kreću i Halloween rasprodaje, tako sam ja u internet pretrazi naišla i na jednu na sajtu ROSEGAL.



   Pošto sam u odeljku ROSEGAL HALLOWEEN naišla na parku koju i sama posedujem,rešila sam da ovaj post bude o tome.











   Pošto je Army stile hit mode u ovom

periodu glavne slike su u maslinastoj

boji a ima ih jos i u sledecim bojama.

   Možete pogledati cenu na sledećem linku

Hooded Parka






   Jakna je idealna za ovaj period. Obložena je debljim materijalom a oko kapuljače je imitacija krzna koje uopšte nije loše odradjeno.
Veoma je lagana, prijatna je za noš
enje i topla.

  Poseduje dva dzepa koja su otvorena, i imitacije zatvorenog dzepa na njemu.
Takodje ima i učkure oko struka pa moze biti I strukirana a i ne mora, kako ko voli.

   Ja sam je nbavila prosle jeseni u teget boji koje na sajtu trenutno nema, i odlicno mi se pokazala. Nije se pohabala, nije se ućebala, nije izbledela od pranja. U prilogu su slike
kako moja izgleda.





















   Velične odgovaraju našim bar što se
mene tiče. Ja nosim L i jakna na meni je L veličine.
   Samo da napomenem da ćete za ovu jaknu morati i da računate na carinu, mene je iznela oko 800 dinara.
   Takodje na ovom sajtu postoji i neka nagradna igra povodom noći veštica vise o tome saznajte klikom na sledeći link
Rosegal gift cards




HVALA NA PAŽNJI 😙

1 коментар: