O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

петак, 27. октобар 2017.

ZAFUL & GLOBAL SHOPPING FESTIVAL 11.11.


GROZNICA ZVANA - RASPRODAJA  


     Evo mene opet sa lepim vestima vezano za tekuce rasprodaje, a to je da nam se blizi 11.11. i global shopping festival ili najveci svetski soping festival, sa najvecim popustima
i najboljim rasprodajama. 
Pa ce se tako odrzati i na mom medju omiljenim sajtovima, mozete pogledati ovde ⇛ZAFUL BIGGEST SALE 11.11.


     Ja sam zavirila sta ce tu svega biti i sta bi moglo da se izabere. Ono sto se meni mnoooogo dopalo, a sto na zalost
ja ne mogu da nosim jer mi je ostao stomak posle porodjaja 
pa ce ovakvi modeli malo sacekati, jeste jaknica. 





     Skroz je u mom fazonu, i morala sam da podelim sa 
vama, verujem da ce se mnogima dopasti koliko je i meni.
Obozavam ovo asimetricno zakopcavanje, kaiseve, i 
rajsfesluse, ovde mi se svidjaju sto su srebrne boje a ne
zlatne i sto su kvalitetni sto mozete videti na slici u prilogu.




     Svidjaju mi se i ovi dzepcici, posto ja volim svasta da 
guram po dzepovima, sto je dobra stvar jer malo malo pa
nadjem neki dinar :D nista mi sladje nema.
     A sto je jos bolja stvar je sto ce ova jaknica biti na 
velikoj rasprodaji 11.11. pa ako se i vama dopala koliko
i meni eto prilike da je kupite za male pare. Ima ih u 
velicinama od s do xl. 
     Dostupna je u vise boja, njih kao i cenu mozete pogledati
klikom ovde ⇨Asymmetric Zipper Belted Faux Suede Jacket


     U narednom postu  upoznacu vas malo vise sa Zaful 
sajtom, sta oni to nude i sta su dobre vesti povodom ovih
rasprodaja. Pratite me i dalje i pitajte sve sto vas interesuje.


HVALA NA PAZNJI :*

Нема коментара:

Постави коментар