O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

четвртак, 12. октобар 2017.

MEET MATT(E) NUDE PALETA SENKI

   U svom prvom postu pisacu vam o THE BALM NUDE MATTE paleti senki pored Chocolate
Bar palete senki ova je moj favorit.
   Pored toga što dolazi u pakovanju koje veoma privlačno izgleda, nijanse 
unutra su podjednako privlačne.






   Paleta sadrži 9 nijansi odlično uskladjenih za senčenje i nijansiranje. Ovo su najbolje 
senke kada je blendanje u pitanju, jer se savršeno blendaju. Veoma su lagane za nanošenje
i ne daju osecaj težine  na kapcima. Nije potrebno puno proizvoda kako bi se dobila
željena nijansa.


  
    Ono što je jako važno je da se ne troše. Mene užasno nervira kada se senke troše i 
padaju mi po licu prilikom nanošenja. Veoma su postojane i dugotrajne, bukvalno neće
mrdnuti tokom celog dana. Nije mala količina senki kao sto je slučaj kod cokoladne
palete sa obzirom na to koliko ćete je platiti ovo je dobra vest.




   Za kraj što bi se kod nas reklo "koliko para toliko muzike". U ovom slučaju je tako.
Cena vam govori i o kvalitetu ali verujte mi vredi svakog dinara, ovo je jedan od onih
proizvoda za koji nećete žaliti datih para. Zato gledajte kada budu neke akcije, ja sam
je poručila putem interneta, preko Lilly online prodavnice. Platila sam je nešto ispod 
5000. Sada je online cena 6212 dinara. Mozete pogledati ovde:

12 коментара: