O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

субота, 27. октобар 2018.

GUERLAIN METEORITES



Zdravo cure, 

konacno sam uspela da ukradem malo vremena kako bih vam napisala post o fenomenalnim Guerlain kuglicama (Guerline Meteorites). 
Znam da sve mi koje obozavamo dobru sminku i kozmetiku znamo da su one za nase standarde skuplje, ali, ja sam ih nabavila kada su bile na popustu u Jasmin -u, tako da sam dobro prosla obzirom da su bile za oko 50% snizene.
Dugo, dugo sam ih prizeljkivala, dolazila u iskusenja, odolevala, ludovala, na kraju - eto ih :), pa cu sa vama vrlo rado podeliti svoje iskustvo, i zasto su vredne svakog dinara. Pogotovu zato sto ima dosta proizvoda (25gr) koji je nepotrosiv, bukvalno.



Dolaze u limenoj, elegantnoj kutijici a sve to lepo upakovanu u kartonsku. Veoma neznog dizajna. Metalna kutijica odlicno cuva i odrzava proizvod tako da nije problem ukoliko vam ispadne a zatvorena je, takodje je zgodna i za nosenje u torbici, nece se lako otvoriti i poizvod se nece rasuti svud redom.


Koristim ga umesto pudera za setovanje. Licu daje veoma svez odsjaj i izgled, samo lice deluje zdravije, sminka prorodnija, on dodje kao zavrsni čaroban štapić.
Definotovno su spas kada preterate sa runenilom, kada ga ne izblendate lepo, ove kuglice sve to nekoko ublaze, svedu. 

Proizvod bez koga ne mogu od kada sam ga isprobala <3

Нема коментара:

Постави коментар