O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

четвртак, 26. октобар 2017.

BANGGOOD WISHLIST




     Zdravo svima, evo mene sa novim postom, serijal Halloween 
rasprodaje se nastavlja, a u mom krstarenju naisla sam na 
jos jedan zanimljiv sajt a to je ⇾⇾⇾BANGGOOD i evo 
sta sam ja tu zanimljivo nasla.


     Prva kategorija koju sam gledala je naravno beauty i ono
sto mi je tu privuklo paznju jesu ovi mat ruzevi, sada veoma
popularni i u popularnim nijansama kojih ima 12. Recenzije
kupaca kazu da su nijanse veoma lepe i iste kao i na slikama.
Cenu i nijanse mozete pogledati klikom ovde ⇾Missyoung Matte Lip Gloss




     Drugo sto sam gledala je garderoba naravno :D i moje omiljene 
apa-drapa stvarcice ili moderno receno sada parke, ovo je nesto poput toga, duga je i topla ima kapuljacu, dva dzepa, deluju zgodno
da se zavuku ruke da se ne smrznu, ne znam vi ali meni na samu 
pomisao da zima stize vec hladno.





     Ovakvih ima u vise boja, ukupno 9, i jarkih i mirnijih, neke cu vam pokazati u slici koja sledi a vi ih mozete pogledati detaljnije i sa cenom ovde ⇾⇾⇾Casual Women Long Sleeve Pockets Zip Up Hooded Sweatshirt





     Da ne bude da samo za sebe gledam nasla sam tu nesto i za mog muskarca a to je savrsena jakna.






     Nemoguce je ne zapaziti jer je prosto prelepa, model je
savrsen, pored toga je i dugacka i topla i prakticna, bas je 
za ovo vreme sada. Ima dva ogromna dzepa i dva manja sa 
zipom, taman ima mesta da potrpaju sve svoje stvarcice
sto za nas zene nije slucaj, nama su i one putne male :D. 
Na slikama dalje u prilogu su karakteristike i sastav.






     Dostupna je u vise boja. A boje i cenu mozete pogledati 
klikom ovde ⇾⇾⇾Mens Thick Fleece Winter Coat .


     Neizostavna stvar koju u poslednje vreme gledam su i mali rancevi, koji su veoma prakticna stvar obzirom da ne morate
da se borite sa spadanjem torbi sa ramena. Tako sam i na ovom sajtu nasla jedan zanimljiv, koji se moze nositi i preko ramena
i kao ranac pa kako ko voli, ili po potrebi.




   

     Dostupna je u vise boja, ova mi se bas uklapa sa ovim 
jesenjim tonovima. Meni je jako interesantna i deluje mi 
onako opusteno da se tako izrazim. Svidjaju mi se detalji, 
posebno sto su kaisevi ovako odradjeni da se moug lako 
podesavati, takodje mi se i ovaj mali dzepcic dopata gde 
se moze staviti telefon kako ga ne bi jurili po torbici.
Koliko kosta i u kojim bojama je jos dostupna mozete 
pogledati klikom ovde
⇾⇾⇾ Multifunction Backpack Casual Shoulder Bags


     I mozda ce vam delovati cudno moj naredni izbor, ali
kako dodju ovi hladniji dani mene drzi pomisao na leto i na more. Ja samo cekam leto jer ne volim ove hladne dane 
nikako, mozda to ima veze sa tim sto sam kako kazu "letnje dete", ne znam, ali ja bukvalno zivim za toplim danima, morem
i suncem. Tako da je moj pogled zalutao ka koferima...
Ovaj mi se najvise dopao






     Praktican jer poseduje tockice tako da moze lagano da 
se vuce, dostupan je u vise velicina i vise dezena, meni se 
kao sto sam rekla ovaj najvise dopao, a vi mozete pogledati
ostale klikom ovde ⇾⇾⇾ Suitcase Cover Durable Suitcase Protector.


   Toliko od mene u ovom postu i ovom sajtu, moja potraga
za rasprodajama se nastavlja, pratite me ;) 


HVALA NA PAZNJI :*

Нема коментара:

Постави коментар