O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

четвртак, 19. октобар 2017.

ROSEGAL WISHLIST

    Uhvaćena u vrtlog rasprodaje sa 
ROSEGAL sajta na koji sam provela
većinu današnjeg dana naletela sam
na puno interesantnih stvari obzirom da je u toku HALLOWEEN SALE.
   Prvo što mi se svidelo je što imaju plus 
size artikle za nas, kako negde pročitah skoro, koje nešto i pojedemo (što ne važi u slučaju moje majke npr jer jede kao mećava a zgodna je i u svojoj 60-oj godini). Elem, ja nisam povukla na nju na žalost meni se sve lepi, plus sam se porodila skoro i ja sam sad plus size dama 😀. Jedan od artikala koji mi je privukao paznju je ova jaknica, parka, duksic, kako god...




   Meni je ovo savršeno, što bi moja mama rekla: apa-drapa, bukvalno može uz sve. I uz patike i uz cipele i uz čizmice, bukvalno mi uz sve ide i deluje tako lagano i opusteno. Mozete je pogledati ovde: 
Jaknica
   Drugo što sam gledala su rančići, koji su sada hit, mada ja nemam ni jedan i ovaj mi je zapao za oko, jer nemoguće ga je ne primetiti.





   Šašav je skoz, malen, a opet dovoljno veliki da se u njega potrpa sve što nam je potrebno. Luckast je i uklapa se uz svaku kombinaciju, i sportsku i casual. Možete je pogledati ovde: Rančić
   I na kraju, za nas koji obožavamo šminku ono najsladje, a to je četkica za šminkanje.




   Ja sam odabrala ovu za nanošenje pudera jer ovakvu nemam,  a dugo već zelim da ispribam kakve su. Deluje mi skroz praktično i da je lagana za manevrisanje 😀. Možete je pogledati ovde:
Četkica

   Ima tu još puno svačega, i neki kuponi nagradni GIFT CARDS, pa zavirite, ali odvojite koji sat, ja nisam mogla da prestanem ❤️.


HVAlA NA PAŽNJI 💋💋💋

   

2 коментара: