O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

четвртак, 16. новембар 2017.

KUPOVINA SA ROSEGALA



     Zdravo svima evo mene sa novim postom i novim stvarima koje su mi pristigle, ovoga puta sa sajta ROSEGAL.

     Od trenutka kada mi je stigao mail da je moj paket poslat do trenutka kada je dosao kod mene, proslo je nekih 20ak dana, sto i nije tako puno, a i te kako je dobro dosao.

     Paket me je odusevio svojim kvalitetom, iskreno nisam se nadala da ce biti ovoliko kvalitetne stvari i vrlo rado cu kupovati ponovo sa ovog sajta.

     U nastavku vam pisem o tome sta je meni to sve stiglo.


     Ja sam napravila neku odevnu kombinaciju i porucila sam pantalone sa dubokim pojasom i duks.







       Ovako je to izgledalo na sajtu, uzivo je mnogo lepse. Pantalone su kao helanke, pune elastina i rastegljive, oooodlicno stezu i duboke su skoro do struka tako da su savrsena i za nas sa stomakom malo vecim. 
      Pojas je ojacan debelim lastihom, sve je od kvalitetnog materijala.

     Duks je futrovan, to se na slici ne moze videti, nisam ni ja to znala, ali sam se prijatno iznenadila kada je stigao obzirom da je i vreme hladnije.
     Dostupan je samo u beloj boji na zalost, da ima jos koja sigurno bih porucila. Moj omiljeni camac fazon ili off shoulder, meni je to prelepo jer mi je mnogo zenstveno kada se vide ramena, kada su izlozena da tako kazem.
     Evo kako ova kombinacija deluje na meni.





     Obzirom na moju visinu i kilazu i ne deluje tako lose morate priznati :D.
    Jos jedna odlicna stvar je da ove helan pantalone mozete nositi uz sve odevne kombinacije. I na ravno i na stiklu i kao casual i kao elegantne. Jednom reciju su o d l i c n e a i cena im je pristupacna.
Njih mozete pogledati klikom ovde
>>>Button Fly Tight Pants
 Duks mozete pogledati klikom ovde
>>>Drop Shoulder Feather Print Skew Neck Sweatshirt 


     Da ne prodje samo sa odecom porucila sam i jos nesto za svoju dusu a to su cetkice za sminkanje.




  
     Vrlo simpaticne zato su mi i privukle paznju, i zadovoljna sam jer nisu ni previse mekane ni previse tvrde. U setu ima sest komada uglavnom za rumeilo i blendanje i jedna za nanosenje senke, moze i za nanosenje hajlajtera. Drska je mala, zgodna za pakovanje. Nisu skupe u odnosu na kvalitet a njih mozete pogledati klikom ovde
>>>6 Pieces Two Tones Makeup Brush Set


     Nadam se da vam se svidela moja kupovina i ovaj post.
Pratite me i dalje i 



Hvala na paznji ;) :*


Нема коментара:

Постави коментар