O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

уторак, 7. новембар 2017.

KUPOVINA SA BANGGOOD-a


ZDRAVO SVIMA,

     U mom sumanutom vršljanju po rasprodajama krenuli su da pristižu moji ulovi 😍.
     Prvo u nizu sto mi je stiglo juce su četkice za šminkanje sa sajta BANGGOOD. Da napomenem samo da je ovo bila veoma brza dostava.
     One nisu bile na mom spisku zelja njih samnaknadno uočila i ipak se odlucila za njih.





     U pakovanju su 15 cetkica, od četkice za hajlajter, rumenilo, puder, blendanje do četkice za obrve, mada sve mogu biti i višenamenske.
     Nisu od prirodne dlake, ali su savršene, mekane a za senke i blendanje ima i malo grubljih tako da sve sto će Vam zatrebati naćićete u ovom setu.




    Drske su drvne. Veoma lagane, lako se manevrise njima, prakticne su.
Ima ih u dve boje, sa crnom drskom i u boji koze. Recenzije kupacu su odlicne, zato sam se i odlucila za njih. Pri ovakvim kupovinama obavezno gledajte recenzije kupaca, pogotovu kada je garderoba u pitanju.
     Nadam se da vam se svideo moj izbor. Pratite me i dalje pisacu vam o svemu sto mi bude stizalo.
Cetkice mozete pogledati klikom ovde >>MAANGE Makeup Cosmetic Brushes

3 коментара:

  1. Ajme sjajan haul, draga moja! Ove četkice su predivne. I sama ih imam i moram reci da su sasvim korektne i da ih rado koristim. Odlicna fotografija, zaista divna recenzija. Elem zapratila sam te i bice mi drago ako posetis moj blog.

    Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Jesam 😁 pokusala i komentar da ostavim na post o polovnoj garderobi. Odlican tekst i odlicna tema. I sama kupujem polovno. Nema toga sto stajanje 12 sati u asepsolu ne resava 😀. Svidja mi se sto pises na engleskom, nastavi, kome se ne svidja neka zaobidje 😂. I sama cu po nekad pisati na engleskom, kad bude malo vise vremena. Samo napred 😘😘😘

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala za savete. Takođe bih preporučila da pročitate više ovde http://www.direktanuvozizkine.com/banggood-online-prodavnica/

    ОдговориИзбриши