O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

среда, 15. новембар 2017.

DRESSLILY WISHLIST




     Varate se ako ste mislili da se moja potraga za sajtovima sa rasprodajama zavrsila :D. A tek idu ove novogodisnje.
     Novi sajt na koji sam nabasala sa preeeedivnim stvarcicama je DRESSLILY.
     Spisak mojih zelja sa ovog sajta je malo duzi jer sam na svasta lepo tu nabasala. Pokzacu vam par stvarcica, mozda se za neke od ovih odlucim ako ne prevagne ono sto mi je zaista potrebno a to su
farmerice sa dubokim pojasom. 


     Prvo sto mi je zapalo za oko i zbog cega se ljulja moja odluka da li kupiti farmerice ili ovo, su predivne cipele, a one koji me poznaju verovatno ce se sokirati sto se nisam odlucila za crne :D.






     Model fenomenalan, boja savrsena za ovaj model. Onaj ko se registruje na sajt dobija kupon sa 10% popusta na kupovinu sto mozete uraditi klikom ovde >> Registrujte se i dobijaju se jos razni kuponi.
   Cenu cipela i kako jos izgledaju u crnoj boji mozete pogledati klikom ovde >>>Bowknot Scalloped Engraving Chunky Heel Ankle Boots 


   
     Drugo sto mi se svidelo i sto sam trazila je naravno torba koja bi se slagala uz njih. Bolje da nisam gledala jer sam nasla bezbroj koje bi mi se slagale uz svasta nesto sto imam. Uz ove cipele odabrala sam ovu torbu koju mozete detaljnije pogledati klikom ovde >>>Bow Chain Buckle Strap Crossbody Bag







          I ono sto i nije bas po mom ukusu, ali je svakako sad hit i sto bi se uklopilo uz sve ovo je ova kapa.


   


     Ima ih raznih na ovom sajtu, i raznih cena i modela  i boja. 
Ova koju sam ja izabrala nije najskuplja a nije ni najjeftinija, nju mozete pogledati klikom ovde >>>Outdoor Fuzzy Ball Decorated Flanging Knit Beanie a izbor ostalih mozete pogledati ovde >>>HATS.
Ova za koju sam se ja odlucila dostupna je u 7 boja. Cupka je braon boje ali mozete naci i kapu i cupku u istoj.

     Nadam se da vam se moj izbor svideo. Pisacu vam kada mi bude stiglo ono sto sam odavde porucila, jos uvek se nisam odlucila. Ja cu nastaviti svoju dalju pretragu i pisacu vam o onome sto mi bude stizalo.



Hvala sto me pratite :*

Нема коментара:

Постави коментар