O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

субота, 16. децембар 2017.

NOVOGODIŠNJI UKRASI

Zdravo moje dame, ukoliko me pratite na instagramu videle ste da novogodišnji ukrasi spadaju u moju svakodnevnu kupovinu 😂. 
Koliko ja volim novogodišnje praznike ja to ne mogu da vam opišem, radujem im se više od svakog deteta u to sam ubedjena i verujem u deda mraza i tačka. Mojoj deci niko neće srušiti tu iluziju, nisu je ni meni rušili, i kad sam shvatila da ne postoji, moji mama i tata su nastavili da budu moji deda mrazovi 😂 (i ako imam 32 godine i dvoje dece ja kukam za poklonom 😂😂😂).
Moja jelka je mala da bi stali svi moji ukrasi zato ja imam dve jelke. Ove godine okitila sam samo jednu u našem stanu. Sliku ću postaviti tek kada okačim sve ukrase jer nameravam da ih još kupujem ali želela sam sa vama da podelim gde sta ima jer će posle biti kasno.
Ove godine kineze sam posetila na sajtu i to na Aliexpres-u i stigla su mi tri prelepa andjelčića i srma koja je savrsena jer je čvrsta. Andjelčići su negde oko 400 dinara a srma ispod 100. Kad sam videla koliko su dobre poručila sam još, nisam sigurna da će mi stići do nove ali neka su neka ima 😁.





Najviše ukrasa kupila sam u RODI, što za nas što za poklon, jer su ove godine imali savršen izbor i izuzetno pristupačne cene. Evo nekih od ukrasa.





Takodje sam obišla i JYSK i to pre nego što je počela ova akcija sada. Sada su jako povoljni i imate preeeelepe ukrase za male pare, ja ću ga ponovo obići a ko je u mogućnosti neće se pokajati ako ode. Ja sam uzela samo one dve figurice cena za obe je bila 360 dinara. Odlične su jer mogu poslužiti kao višenamenski ukrasi ne samo za novu godinu.





A ove nedelje smo i obišli Jumbo, nemojte ići neće vam biti dobro...Milion ukrasa a ja sam izasla samo sa ovim sto ćete videti na slici. Znači tu nema šta nema, platu bih svoju ostavila. Cene su ok. Ovaj set srcića je 400 dinara, andjeo 60 a ova metalna jelkica 180.




Ostalo mi je jos da odem do URADI SAM, snaja je tamo našla par predivnih ukrasa koje želim da imam ako nadjem šta staviću slike na instagram🎄.
Nadam se da vam se ovaj post svideo i hvala na pažnji 😙

Нема коментара:

Постави коментар