O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

субота, 30. децембар 2017.

Kupovina sa Gamiss-a/čizme preko kolena

Zdravo svima. Evo mene sa novim postom i naravno novim sajtom na koji sam naisla. Ovoga puta u pitanju je sajt GAMISS.

Ovde sam uglavnom gledala čizme preko kolena i kako to ide kod mene idemo od najlepših 😀.

Prve koje su mi zapale za oko i zbog kojih sam i krenula da razgledam cizme, su ove teksas čizmice.




Pored toga sto cizme preko kolena nikad nece izaci iz mode mislim da ni teksas nikad nece tako da je ovo stva u koju se definitivno vredi ulosžiti. 
Predivne su jednom rečiju a vi ih mozete pogledati detaljnije klikom na sledeći link:


Druge koje su me podjednako oduševile kao predhodne su ove džombaste malo 😀



Sigurna sam da će mišljenja biti podeljena  ali ljudi moji koliko ja volim ovu džombastu obuću to je čudo. Ovo je neka opustena varijanta i uz svasta se može kombinovati. Možete ih detaljno pogledati klikom na sledeći link:

I poslednje ali ne i manje lepe su ove klasične, neupadljve, bez ikakvih detalja. Ali odlicne u svakom pogledu i za svaku kombinaciju apsolutno. Možete ih pogledati detaljnije klikom na sledeći link:




Nadam se da vam se moj izbor svdeo. U nekim od narednoh postova videćete sta sam ja to ppručila (kada bude stiglo).
Hvala vam što me pratite 💋

Нема коментара:

Постави коментар