O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

ŠæŠµŃ‚Š°Šŗ, 2. фŠµŠ±Ń€ŃƒŠ°Ń€ 2018.

KUPOVINA SA GAMISS-a MEN

U prethodnom postu videli ste sta mi je to stiglo sa sajta GAMISS 
za nas cure a u ovom postu odvojila sam sve ono sto mi je stiglo za muskarce.
Sve je bilo za poklon i rekla bih da su sve velicine za broj manje. 
Pa da pocnem.

Bluzica klasicna, kopca se sa dva dugmeta napred, materijal je odlican, model je uz telo, pa ko ne voli sigurno mu se nece dopasti kao ni mom muzu, tako da sam mu omanula :D. Dostupna je u vise boja.
Mozete je pogledati na slici kako stoji a detaljnije klikom na link



Drugo sto sam uzela je ova kosulja, bila mi je interesantna za supruga uz starke ali obzirom da su manji brojevi pa l odgovara m nju je dobio moj brat, na slici kako stoji, detaljnije je mozete pogledati klikom na link. Ima je jos u dva dezena.

 


Sledece je somotska jaknica, takodje manji brojevi, jako je topla i udobno, ovo je velicina xxl odgovara L. Ima je u jos dve boje.
Mozete je videti klikom na sledeci link:

 


I poslednje i one sa cime sam najmanje zadovoljna jeste donji deo trenerke, takodje manji model i uzi, kao helanke za muskarce, los je materijal i ovo sam omasila ali mozda neko voli pa moze pogledati klikom na sledeci link:



Ovaj post potvrdjuje da ja ne uzimam samo sebi :)))) .
  
 

2 ŠŗŠ¾Š¼ŠµŠ½Ń‚Š°Ń€Š°: