O MENI

Ja sam Mama.
Ilijina i Anjina i Viktorijina.
Volim da pisem, o svemu, zato sam i resila da se oprobam u ovome. Volim da putujem, citam, da se mackam i sminkam, obozavam obucu i odecu.
Radim sa Farmasi kozmetikom i prodajem Emyni parfeme. Pored ovoga imam i redovan posao, ali trudicu se da uvek nadjem vremena da napisem po neki post.

среда, 3. јануар 2018.

Shopping from the Zaful site

Zdravo svima evo mene u novom postu u kom ću vam pokazati sta sam ja to još kupila sa sajta ZAFUL
Krećemo kao uvek od najlepše stvari koja me je oduševila a to je bordo džemper sa balon rukavima. Uzela sam broj manju posto je malo over size i super mi je. Materijal je odličan, prijatan, mekan, ne grebe. Preudoban je isto koliko je i lep i definitivno nedju najboljim stvarima koje sam uzela u poslednje vreme.
Možete je pogledati klikom na sledeći link:



Drugo za mene je stigla traka za kosu i to odvojeno od celog paketa, došla je 10ak dana ranije, ne znam iz kog razloga ali je dobro došla. Praktična i super izgleda. Možete je videti klikom na link ispod a na slici kako meni stoji.



Sledeće što mi je stiglo su farmerice, poklon za moju mamu i na slici ćete videti kako stoje. Dublji je model. Odličan teksas, čvrst a opet mekan nekako, i jako prokatan. Mami su se jako dopale i to je ovu kupovinu učinilo uspesnom 😀.
Vi ih detaljnije možete pogledati klikomna sledeći link: 



I poslednje ali ne i najmanje lepo su klasicne crne pantalone prepune elastina. Odličnog materijala kao i sve prethodno, jedna od najboljih kupovina što se kvaliteta tiče. Mere odgovaraju u potpunosti našim merama. Ja sam sebi uzela ove i za broj manje sa namerom da nosim kad smrsam obzirom da imam takve crne klasicne za sad, tako da ja imam model kako bi ste vi videli kako to stoji i izgleda. A detaljnije ih možete pogledati klikom na sledeći link: 


Ukoliko vam se moja kupovina svidela i odlučite se da kupite nešto sebi, sigurno se nećete pokajati ukoliko uzmete nešto od ovoga 💋💋💋

3 коментара:

  1. Ajoj odlican haul, zaista predivne stvari si narucila! Sve mi se jako dopadaju ali posebno dzemper koji ti odlicno pristoji! Elem, prelepa si, odusevljena sam!

    Happy New Year 2018!♥
    My blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    New post is here, visit me! Malefica ♥

    ОдговориИзбриши